Autor |
Wiadomość |
Rafi1920
450ccm
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz (centrum)
|
Wysłany: Nie 20:43, 21 Paź 2007 Temat postu: oco biega ? :D HELP ME |
|
|
Siemka na dzisiejszym zlocie jechałem tak jak zawsze, czyli żeby skuter nie gasł ruszałem manetką... gdy wracaliśmy do bydzi odkryłem że gdy zakryje filrt on nie gaśnie... po jakimś czasie gdy jechałem już do domu, stanąłem na
chodniku i zamiast korka z dziurkami włożyłem worek z biedronki xD
Ku mojemu zdziwieniu skuter zaczął normalnie chodzić !
Nie dławił się, nie gasł nawet gdy już miałem końcówkę paliwa !
Teraz mam takie pytanie... czy jak ten filtr nie dostaje powietrza to czasem się coś nie rozpierniczy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
maras92
600ccm
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 22:07, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Na moje swiadczy to o tym ze dostaje sie gdzies tzw"lewe powietrze". Bo jak zakryjesz filtr to on nei dostaje powietrze i wtedy powinien zgasnąc bo do spalania potrzebne jest powietrze. A jak zakryłes to on dostawał dobra ilosc tego powietrze i chodził normlanie. Sprawdz czy masz szczelny waz od powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rafi1920
450ccm
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz (centrum)
|
Wysłany: Nie 22:27, 21 Paź 2007 Temat postu: Odpowiedź... |
|
|
słuchaj ja miałem oryginalną zatyczkę z malutkimi dziurkami to ładnie chodził ale ta zatyczka od tej rurki się zgubiła więc ojciec zrobił w pracy własnej roboty, tzn taka sama tylko wielkie dziurki :/ i chyba on dostawał z tego powodu za dużo powietrza i się dusił... ja to tak widze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dombas
600ccm
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 10:45, 22 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
wsadz tą zatyczke co masz od taty sprawdz czy mięzy gaźnikiem a cylindrem jest szczelnie i wyreguluj gaźnik i bedzie dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rafi1920
450ccm
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz (centrum)
|
Wysłany: Pon 19:34, 22 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
już wiem co było źle !
oryginalna zatyczka ma malutkie dziurki a robiona przez ojca wielkie !!
łapał za dużo powietrza i się dławił
Temat można zamknąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dombas
600ccm
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 21:16, 22 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
pie*dol ten cały filtr załóż stożek i wyreguluj gaźnik i nie bedzie problemu a nie jakieś mniejze czy większe dziórki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MATAK
50ccm
Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Internet Bydgoski Hujowski
|
Wysłany: Śro 0:03, 24 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
te dziorki to jedna z blokad ograniczenia mocy. Możesz wyjąc to g... i zostawić normalny przelot, z tym, że jeśli chcesz aby silnik chodził normalnie to musisz podnieść iglicę albo zwiększyć poziom paliwa w komorze gaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|