Autor |
Wiadomość |
Boniek (szef bonio)
Członek zarządu
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 746
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 2:18, 11 Lut 2006 Temat postu: Co sądzicie o kutych tłokach? |
|
|
tj. w temacie Piszcie bo nie wiem jaki kupic do suzuki, wiecie czy duza jest roznica cenowa miedzy zwyklymi tlokami a kutymi? piszcie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
herbi
Członek zarządu
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz(Osowa Góra)
|
Wysłany: Sob 2:22, 11 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
A ja tam nie wiem nie mam takiego wiec wiesz.... ale mam odlew zajebistego tloka z materiału ktory szybko sie nie zużyje (szybo sie nie zatrze)...taki myx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rapciu
125ccm
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Osówiec
|
Wysłany: Sob 19:51, 11 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Wedłóg mnie te kute tłoki są mocniejsze i dłużej pochodzą niż te normalne. Warto jeszcze najpierw polukać na stronkach co pisza. 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Shogun
Członek zarządu
Dołączył: 09 Lut 2006
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: Nie 18:51, 12 Lut 2006 Temat postu: hm... |
|
|
cenowo moze nie duzo ale chodzi tu o wytrzymałosc i o puchniecie tloka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rapciu
125ccm
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Osówiec
|
Wysłany: Sob 22:07, 18 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Jak sama nazwa mówi kuty tłok musi mieć w sobie lepszą dokładność i wytrzymałość. I na pewno nie ma problemów z tym ze puchnie bo jest z lepszej jakosci stopu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lokoslaw
50ccm
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:43, 27 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich
Nie jestem do końca przekonany czy to ma sens kute tłoki stosuje się tam gdzie pojawiają się bardzo duże przeciążenia oraz duże prędkości.
Nie wiem też czy jest sens stosowania samych kutych tłoków bez wzmacnianego wału korbowego, cylindra, głowicy i ewentualnie skrzyni biegów.
Ogólnie kute tłoki mają tuningowane auta z nitro (potoczna nazwa podtlenku azotu używanego jako "dopalacz" samochodowy)
po to aby nie ''usmażyły się" lub spuchły tak więc jeżeli już to wstawić też inne elementy tuningowe ba taki tłok sam w sobie raczej nie zwiększy ani mocy ani prędkości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Boniek (szef bonio)
Członek zarządu
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 746
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 23:48, 27 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
nie ma sensu, kute tloki sa po to jak masz wzmocnione reszte \rzeczy bo sam tlok to za malo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|