Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 21:14, 08 Kwi 2006 Temat postu: Shaft - Romuald 200 (tuning :D) |
|
|
Siemka. Przemyślałem wszystko i tak sobie myśle ze jak będe mial mojego romka jeszcze z 2 lata to go sobie zrobie pod siebie zaczynam od kierunków. Planuje jeszcze zrobić prędkościomierz i stacyjke na kierownicy a w miejsce dziury po predkościomierzu wstawie zegarek czy co nie wiem jeszcze. Moze zakleje czymś dziure. Potem jakaś fajna nalepa na bak (chyba taka No Fear) jak juz kieunki i aku to zamontuje jakies neony co jeszcze?? hmm... może pokusze sie o deske rozdzielczą , ale wątpie bo to dużo roboty (pogadam z Bocianem on jest specem od tego ) chyba w wizualu to wszystko. Może sie rzuce na filtr stożkowy ale to na koniec. A niedługo (moze do nast spotkania) skróce kolanko wydechowe zeby wchodziło w rurę wydechową ok 3-4 cm (oryginalnie coś koło 15 jest) podobno daje lepsze przyśpieszenie i nie robi się głosniej (a nie chce ingerowac w silnik zeby wytrzymal ładnie dużo czasu) to chyba koniec. jeżeli macie jakieś propozycje dla mnie to prosze o pomoc. Moze z czegos zkorzystam. Pozdrooo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Boniek (szef bonio)
Członek zarządu
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 746
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 19:53, 10 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Dobrze robisz!! Jak ci ladnie chodzi i nie masz z nim problemu to zrob tak jak mowisz i nim jezdzij!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 23:34, 11 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
ostatnio doszedłem do wniosku ze mam łańcuch już bardzo wyciągnięty więc wymieniam łańcuch i przy okazji chyba walne mniejszą zębatkę z tyłu. Co mi to da?? po skróceniu kolanka będe miał większe przyspieszenie ale co mi z tego jak juz obroty będą wielkie i nic z tego, więc wymieniam zębatke bo teraz jest OGROMNA i robię własnego projektu amatorskie dodatkowe chłodzenie (przyda się jak pojedziemy do Mielna ) nie bedzie to zaden wiatrak ale poprostu skierowanie większej ilości poiwetrza na cylka i głowice i świece
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bocian90
Administrator
Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydzia
|
Wysłany: Śro 0:24, 12 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Na jaką chcesz zmieniać ? na taką jak w komarach?Ne po to ktoś dal takie przelożenie żeby to zmieniac przełozenie napewno zostało dobrane tak aby wysicnąć max i żeby była zachowana równowaga moc\prędkość maksymalna.Jeśli zmienisz zembatke na taką jak w komarze np. 40Z to odrazu wyremontuj sprzęgło bo jebnie po tygodniu,non stop bedziesz musiał jeździć na pół-sprzęgle a pod górke w myślęcinku z wiatrem może podjedziesz na pół-sprzegle na jedynce Wiem co mówie teorie podparłem praktyką,zalozyłem dla eksperymentu zebbatke od motorynki przez co mój romet stał sie pojazdem jednoosobowym mającym przyspieszenie porównywalne do dziecięcego rowerku z ośmio calowymi kółeczkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 9:08, 12 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
ty to teraz ekstreme wymysłiłeś Nie mysle o zmianie zebatki na tak malą jak w 40z tylko takie tuningowe zębatki mniejsze o 2-3 zęby. A braki w przyśpieszeniu wyrównam filtrem stożkowym i modyfikacją wydechu. myśle (tak mówią) że zyskam 5-7 km więcej w Vmax. i jeżeli zrobie to przyspieszenie to wróce do tego co mam tyle ze z większym Vmax.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bocian90
Administrator
Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydzia
|
Wysłany: Śro 13:50, 12 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Watpie że dostaniesz mniejszą zembatke do tyłu do ogara 200 jak już to zmień zembatę przy silniku o np. 1 ząb wiekszą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|