Autor |
Wiadomość |
Shogun
Członek zarządu
Dołączył: 09 Lut 2006
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: Czw 20:19, 09 Lut 2006 Temat postu: TUNNING YAMAHY!! MAX TOTALNY <------- |
|
|
jAK JUż WIECIE ZACZEłEM TUNINGOWAć SWOJA MASZYNKE ZACZEłEM NA POCZąTKU OD OPTYKI. zMIENIłEM W NIM ZEGARY NA BIAłE Z PODśWIETLANIEM DJUD LED NA NIEBIESKO , ROBI CAłKIEM NIEZLY EFEKT. NASTęPNYM KROKIEM BYłO OBCIęCIE BłOTNIKA I POSTAWIENIE TABLICY REJESTRACYJNEJ Z BOKU GDZIE JEST TO WIDOCZNWE NA FOTKO NA STRONIE KMB W INFO!. NASTęPNą żECZą BYłO WYPOLEROWANIE KAPY SILNIKA NA LUSTERKO EFEKT CHROMU!!. PO SKONCZENIU LECZ NIE DOKONCZENIU ZABAWY W TUNNING OPTYCZNY ZACZEłEM SIE BAWIC W MECHANICZNY PODSTAWą BYłO WYMIENIENIE TLUMIKA NA SPORTOWY ORGINALBY O NAZWIE YOSHIMURA. DAJE ON SZYBSZE WYDZIELANIE SPALIN CO DODAJE WIEKSZE ZUZYCIE PALIW I MAłY PRZYROST MOCY ODCZUWALNY NA MOTORZE. TRZEBA BYLO SIE JESZCZE POBAWIC W ROZBLOKOWANIE JEDNO SLADU DO KONCA A MIANOWICIE ZWIEKSZENIE DYZ W GAźNIKU ,SPILOWANIE PODKLADKI NA WARIATORZE, WSTAWIONE LRZEJSZE ROLKI DO ODCIAZENIA SILY ODSRODKOWEJ CO DAJE SZYBSZE KURCZENIE SIE WARIATORA CO POWODUJE PRZYśPIESZONE WYPCHNIECIE PASKA Z WARIATORA NA GORE. A CO Z TYM IDZIE SZYBSZE PRZYSPIESZENIE!! I I GORNA KONCOWA PREDKOSC SZYBSZA. ZASTANAWIALEM SIE NA ODWIERTEM NA KAPIE LECZ POJECIE ZE WARIATOR MUSI MNIEC LEPSZA KLIMATYZACJE JES BUJDA SILA ODSRODKOWA DZIALA SAMA Z SIEBIE, PRZY PROZNI MAMY TAKI SAM EFEKT. PRACE NAD MOJA YAMAHA SA JESZCZE NIE SKONCZONE TROSZKE JESZCZE W SILNIKU POMAJSTRUJE I OPTYCE A CO NAJWAZNIEJSZE POD SIEDZENIEM BEDZIE AUDIO <--- MAX POZDRO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Wodzu
Członek zarządu
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 632
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 20:44, 09 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
No Yamaszka ładnie się prezentuje i równie ładnie bzyka. Nieraz miałem nią okazje jechać. Jedyne co mnie wkurzało to niedziałający licznik (dla mnie licznik prędkości to rzecz święta i w każdym moto OBOWIĄZKOWO musi być i działać) Ale teraz już podobno Szogun naprawił to Słowem: automat, ale z klasą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Boniek (szef bonio)
Członek zarządu
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 746
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 20:45, 09 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
no yamaszka jest super! Jak nią ostatnio jechałem to sie aż zdziwiłem jakie to ma ładne przyspieszenie!! Ma fajny odglos silnika dzięki temu tłumikowi!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
herbi
Członek zarządu
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz(Osowa Góra)
|
Wysłany: Pią 21:56, 10 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Nom yamaha jest spox jeszcze niue mialem okazji sie nia przejechać tak na dystansie odpowiednim bo na 3m to jest nie jezdzenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adam139
Gość
|
Wysłany: Nie 12:47, 12 Lut 2006 Temat postu: Tuning MBK Booster-poważny |
|
|
No to więc i ja opisze ci się pozmieniło w moim sprzęcie.
Lista zmian:
-wymiana cylindra 50 ccm na cylinder klasy Malossi Sport 70cm
-wymiana pierścieni od tego cylindra na złocone(podobno twardsze)
-powiększenie śrenicy płuków w cylindrze
-polerka kanałów i skrzyni korbowej w cylindrze
-wymiana wału na rcingowy,który zminiejszył szkodliwą pojemność skrzyni korbowej
-wymiana wariatora na wariator Malossi 2000 (sportowy)
-wymiana rolek na rolki 4,7 g 16x13 (w standarcie rolki 7 gr o wymiarch 15x13)
-wymiana wydechu na wydech sportowy TecnigasNext R
-wymiana zaworu membranowego na twardszy(skrócenie reakcji na manetkę gazu o około 2 s)
-montaż elastycznego Gasboxu Malossi,który pod wpływem zmian ciśnienia w silniku powoduje natychmiastowe dopalanie mieszanki pozostałej po gwałtownym dodaniu gazu
-wymiana sprzęgła na sportowe Malossi delta i twarde sprężynki,które powodują start z duzo szybszy obrotów
-wymiana sprężyny dociskowej sprzęgła na białą +30% która zwiększa przekaz momentu obrotowego na koło podczas startu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adam139
Gość
|
Wysłany: Nie 13:22, 12 Lut 2006 Temat postu: Dalsza lista zmian |
|
|
-wymiana łożysk wału na łożyska teflonowe SKF C4
-wymiana łożysk igiełkowych korbowodu na srebrzone
-wymiana tulei wariatora na mniejszą (daje szyszy start)
-wymiana gaźnika 12 mm na gaźnik 17,5 mm
-montaż automatu ssania
-wymiana kolszy lamp na białe
-wymiana przednich amortyzatorów na utwardzone
-wymiana kolcków hamulcowych na klocki racingowe MHR
-wymiana pompy hamulcowej na pompę o krótszym skoku klamki
-wymiana opon na opony szosowo-torowe
-wymiana manetek na niebieskie
-lipne pomalowanie w niebieski metalic (brak zdolności malarskich)
-montaż dodatkowych kierunkowskazów w lusterkach
-wymiana przełożeń w tylniej piaście na przełożenia v-max
-planowanie głowicy w cylindrze Malossi Sport 70ccm
-wymiana szczęk i sprężyn w hamulcu na słabsze celem poprawienia reakcji hamulca.
-montaż rollgazu-krótszy skok manetki gazu w stosunku do standartowej co podnosi szybkość reakji skutera na gaz
-v max ok 85 km/h (narazie na dotarciu)-mierzony Fordem Fusion 2004r
-spodziewany v-max ok 95 km/h
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zenek27
Gość
|
Wysłany: Nie 16:49, 12 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
DJUD - to śmieszne przecież sie mówi diod to po pierwsze, tablica z boku hmm ciekawy pomysł ale chyba błoto ci na niej osiada i przeszkadza w trakcie jazdy, lżejsze rolki to dobry pomysł, natomiast powinieneś usunąć zabezpieczenie z rury wydechowej w środku jest taka tuleja i ona blokuje wydech, pozdro AGROTUNING
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wodzu
Członek zarządu
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 632
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 17:23, 01 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Nie ma już yamahy... temat nie aktualny już chyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|